ŻABKA
Trade Marketing
Trade Marketing Trainee

Miejsce
Poznań
Czas
02.06.2025-30.11.2025
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
5133 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA POSIADA:

  • Wykształcenie: marketing/zarządzanie/kierunki biznesowe.
  • Umiejętności: otwartość na relacje zespołowe, umiejętność zarządzenia priorytetami w projekcie i codziennej pracy, umiejętności analityczne – wnioskowanie na podstawie danych sprzedażowych i wiedzy makroekonomicznej. Pozytywne nastawienie i „otwarta głowa” 😊

 

CEL/PROGRAM STAŻU:

  • Staż ma na celu praktyczne poznanie świata reatail w najszybciej rozwijającej się sieci convenience w Europie. Dołączenie do zespołu Trade Marketingu Żabki pozwoli Kandydatowi zderzyć się z codzienną rzeczywistością handlu w Polsce oraz poszukiwaniu inspiracji na rynkach zagranicznych. Zespół Trade jest w „centrum” organizacji i tworzy plany aktywacji Klienta, a także kreuje nowe trendy w tym obszarze.
  • Uczestnik stażu będzie mógł poznać proces tworzenia założeń strategicznych i biznesowych do aktywacji handlowych, które wypracowywane są przy współpracy międzydziałowej na drodze spotkań z zespołami m.in. marketingu (Insight, ATL, BTL), handlowym, sprzedaży, revenue, komunikacji wewnętrznej czy zewnętrznej. Nie zabraknie też przestrzeni na warsztaty i spotkania kreatywne w zespołach projektowych, współtworząc tym samym idee kreatywne i big idea do akcji.
  • Zespół Trade to wspaniali LUDZIE = poszukujemy dobrych wibracji do poszerzenia tego zacnego grona 😊

 

ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:

  • Wsparcie w koordynacji procesu tworzenia Trade Planu na 2026 rok:
    – udział w spotkaniach warsztatowych
    – pomoc przy tworzeniu prezentacji dot. wypracowanych działań dla Zarządu
    – tworzenie harmonogramów działań
    – przygotowanie materiałów inspiracyjnych do warsztatów (analiza działań innych sieci, trendów światowych, nieszablonowych działań).
  • Rewizja działań dla kategorii (Piwo/Gastro/Hot Dog) i wypracowanie strategii długofalowej aktywacji.
  • Udział w projektach powiązanych z badaniami Klienta i dopasowywanie odpowiednich aktywacji.
  • Kreowanie nowych pomysłów na zwiększenie trafficu.

O pracodawcy

Żabka Group Program Kariera

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, który każdego dnia odpowiada na potrzeby milionów klientów. Przez ponad 26 lat obecności na polskim rynku ugruntowała swoją pozycję jako lider segmentu modern convenience. Jej działalność opiera się na idei bliskości i wygody.

Dysponując siecią ponad 11 000 sklepów stacjonarnych, oferując dostawy pod drzwi oraz nowoczesne rozwiązania cyfrowe, zapewnia klientom szybki i wygodny dostęp do produktów i usług. Z aplikacji Żappka korzysta już ponad 10,8 milionów użytkowników.

Grupa Żabka, jako jedna z najdynamiczniej rozwijających się organizacji w Europie, konsekwentnie rozszerza swoją działalność, upraszczając życie milionom konsumentów i wzmacniając pozycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce.

W 2024 roku Grupa Żabka rozszerzyła swoją działalność poza Polskę, nawiązując współpracę z jednym z największych dystrybutorów FMCG w Rumunii – Daniel DRIM Distributie – oraz otwierając sklepy pod marką froo.

Ambicja, odpowiedzialność, otwartość i wiarygodność to wartości Grupy Żabka, które sprawiają, że organizacja dąży to tego, by mieć realny wpływ na tematy społecznie ważne, uczestniczyć w działaniach poprawiających jakość życia lokalnych środowisk, angażować się w inicjatywy pomocowe i wspierać instytucje charytatywne. Realizacja Strategii CSR zakłada także wspieranie i promowanie przez Grupę Żabka aktywnego trybu życia wśród pracowników i współpracowników. Podstawą działań na rzecz lokalnych społeczności jest wolontariat pracowniczy. Każdy pracownik może w miesiącu przeznaczyć do ośmiu godzin pracy na wolontariat. Organizacja oferuje zarówno wolontariat kompetencyjny, w ramach którego eksperci firmy mogą dzielić się swoją wiedzą z innymi, jak i kilkanaście zespołowych akcji wolontariackich w roku.