INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• jesteś studentem ostatnich lat studiów na kierunku: marketing, public relations, copywriting lub filologia polska;
• możesz pochwalić się pierwszymi doświadczeniami zawodowymi w obszarze marketingu i/lub komunikacji (np. praktyki studenckie, koła naukowe, staże, zagraniczne wymiany studenckie)
• angażujesz się w powierzone obowiązki;
• posiadasz umiejętność analitycznego myślenia;
• jesteś zorientowany na pracę grupową oraz projektową;
• łatwo nawiązujesz kontakty;
• jesteś zorientowany na realizację wyznaczonych celów i zadań.
Mile widziane:
• posiadasz umiejętność biegłego redagowania materiałów pisanych;
• umiejętnie posługujesz się programami graficznymi;
• znasz tematykę digital marketingu i/lub social media.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Celem stażu jest zapoznanie ze specyfiką pracy Działu Marketingu oraz aktywne uczestniczenie w zadaniach realizowanych w porozumieniu ze wszystkimi działami operacyjnymi i biznesowymi w Spółce. W trakcie stażu zdobędziesz także szeroką wiedzę na temat narzędzi, technik i strategii marketingowej oraz będziesz współpracować z doświadczonymi agencjami marketingowymi oraz PR.
Podczas trwania stażu zapewniamy m.in.:
• wsparcie Mentora / Opiekuna przez cały okres trwania stażu;
• ciekawą pracę w pełnym wymiarze godzin;
• udział w realizowanych projektach optymalizacyjnych i rozwojowych;
• naukę od najlepszych specjalistów, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych;
• rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami.
ZADANIA STAŻYSTY:
• wsparcie prac przy realizacji strategii marketingowej;
• wsparcie prac redakcyjnych związanych z tworzeniem tekstów na potrzeby Działu Marketingu (content marketing);
• przygotowywanie grafik (np. w Canvie) na potrzeby Działu Marketingu;
• wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej i działań dotyczących employer brandingu;
• pomoc przy tworzeniu materiałów marketingowych na rzecz różnych działów w Spółce;
• współpraca z agencjami PR, reklamowymi, a także social media i drukarniami;
Największa w Polsce firma dystrybuująca leki do lecznictwa zamkniętego i jedna z największych hurtowni farmaceutycznych. Korzystając z ponad 30-letniego doświadczenia, doskonali funkcjonowanie polskiego rynku farmaceutycznego, kreując nowe rozwiązania merytoryczne, organizacyjne i prawne. Klientami Urtiki są szpitale, apteki, jak również podmioty lecznicze. Firma zapewnia swoim partnerom profesjonalne i kompleksowe usługi w zakresie wdrożenia leku, jego magazynowania i dystrybucji na polskim rynku. Zespół Urtiki tworzą eksperci, którzy każdego dnia pracują na to, aby wszyscy pacjenci szpitalni mieli dostęp do skutecznych, nowoczesnych leków i terapii.
Urtica oprócz działań biznesowych prowadzi również projekt CSR – Fundację Urtica Dzieciom. Fundacja działa na rzeczy dzieci chorych onkologicznie i ich rodziców. Stwarza to miejsce na działania wolontariackie dla pracowników Urtiki.