PFLEIDERER POLSKA
Dział Marketingu
Młodszy specjalista ds. marketingowych

Miejsce
Wrocław
Czas
do uzgodnienia (min. 3 mies.)
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

Osoba w trakcie studiów, najchętniej w obszarze marketingu, ale jeśli studiujesz na innym kierunku, a marketing jest Twoją pasją to Ciebie również zapraszamy.

Umiejętności:
Staż jest po to, żeby się uczyć i na to jesteśmy nastawieni.

Dobrze by było jednak, gdybyś posiadał/a:

  • Średniozaawansowaną znajomość narzędzi Pakietu MS Office
  • Wysokie zdolności organizacyjne
  • Umiejętność wyszukiwania informacji
  • Zainteresowanie zagadnieniami z szeroko pojętego marketingu
  • Cechował się sumiennością i dbałością o szczegóły
  • Wykazywał/a energię i pozytywne nastawienie
  • Cechował się pomysłowością, komunikatywnością i otwartością na nowe
  • Znajomość kanałów SM będzie atutem
  • Znajomość języka angielskiego będzie przydatna

CEL/PROGRAM STAŻU:

Celem stażu jest praktyczną nauka obszaru marketingu. Pogłębienie zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w realnych warunkach pracy, niezbędnych do podjęcia pracy w dziale marketingu, komunikacji czy zarządzania produktem. Kandydat dzięki praktyce podniesie swoją atrakcyjność na rynku pracy. Nie wykluczamy możliwości przedłużenia współpracy.

ZADANIA STAŻYSTY:

Działania operacyjne związane z marketingiem cyfrowym:

  • Zarządzanie od strony BackOffice contentem na platformie cyfrowej woodlove.to, krytycznym pod kątem SEO (zdjęcia, tagowanie zdjęć, alt teksty)
  • Testowanie nowych funkcjonalności
  • Odpisywanie na maile, komentarze użytkowników
  • Wsparcie w działaniach operacyjnych podczas przygotowywanych kampanii promocyjnych (weryfikacja wysyłki gadżetów, wzorników, wsparcie w kontakcie z magazynem)
  • Wsparcie w opracowywaniu wytycznych do UX/UI dla platformy
  • Weryfikacja funkcjonalności oraz ich działania na platformach konkurencyjnych do Woodlove.to
  • Weryfikacja funkcjonalności oraz ich działania na platformach konkurencyjnych do pfleiderer.pl
  • Testowanie aplikacji konkurencji oraz monitoring wprowadzanych zmian
  • Budowanie mailingów do bazy (na bazie przekazanych templatów)
  • Koordynacja webinarów (wysyłka zaproszeń, budowa workflow)

Działania operacyjne z obszaru zarządzania produktem:

  • Koordynacja zamówień klientów w obszarze próbek dekorów – pomoc w znalezieniu alternatywy i zamówienia próbek dla Klientów.
    Serwis Działu sprzedaży w poszukiwaniu dopasowań kolorystycznych
  • Wsparcie w obszarze serwisu próbkowego dla klientów
    Bieżące zarządzanie portfolio dekorów w ramach aktualnej kolekcji wzorniczej (statusy dekorów, lokalizacja, bieżące zarządzanie)
  • Benchmark produktowy
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Polskie Spółki Pfleiderer są dostawcą rozwiązań w oparciu o materiały drewnopochodne dla przemysłu meblarskiego, wykończenia wnętrz i branży budowlanej. Firma oferuje kompleksową obsługę firm meblowych, zakładów stolarskich, architektów i projektantów oraz firm branży budowlanej czy wybranych sieci DIY ( www.pfleiderer.pl)