KAZAR
Dział Kontrolingu
Stażysta w Dziale Kontrolingu

Miejsce
Warszawa
Czas
od czerwca do września
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4800 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA TO:

  • Status studenta lub absolwenta kierunków związanych z finansami, rachunkowością, ekonomią lub pokrewnych.
  • Znajomość narzędzi MS Excel.
  • Mile widziana znajomość narzędzi BI (np. Power BI) oraz SQL.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Zainteresowanie tematyką kontrolingu i finansów.

 

CEL/PROGRAM STAŻU:

SZACUNEK, UCZCIWOŚĆ, DOSKONAŁOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I PASJA to wartości, które są Ci bliskie?
Już teraz zacznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!
Od ponad 30 lat budujemy firmę, w której butach chodzą już miliony Polaków i Europejczyków. Nasze salony zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce oraz na Węgrzech.
Do naszego zespołu szukamy ambitnej/ego i zmotywowanej/nego stażystki/ty do Działu Kontrolingu który pomoże nam w analizie danych

 

ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:

  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów finansowych i analiz.
  • Uczestnictwo w procesie budżetowania oraz prognozowania.
  • Analiza kosztów i przychodów.
  • Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów dla zarządu.
  • Współpraca z innymi działami w zakresie kontrolingu.
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.

 

O pracodawcy

Kazar Program Kariera

Jest wiodącym, światowym dostawcą eleganckiego i ekskluzywnego obuwia oraz akcesoriów, które są symbolem elegancji i luksusu. W swoim portfolio posiadają luksusowe produkt takie jak: obuwie, torby, walizki, akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance. Produkty firmy Kazar wyróżniają się nie tylko nowoczesnym designem, ale także najwyższą jakością wykonania i dbałością o każdy detal.

 

Firma Kazar zdobyła silną pozycję na rynku dzięki wieloletniej tradycji oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami. Od 1990 roku konsekwentnie budują wizerunek i reputację, dzięki czemu są jedną z najszybciej rozwijających się marek w Europie.

 

Jak mówią o sobie: “Przekształcamy standardy branży, redefiniując pojęcie dostępności luksusu, tworząc produkty najwyższej jakości i w zgodzie ze światowymi trendami, które są osiągalne dla każdego, kto dąży do osiągnięcia mistrzostwa w swoim życiu.”