INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• Jesteś absolwentem/studentem ostatniego roku kierunków marketingowych lub pokrewnych i chcesz
spróbować swoich sił w biznesie.
• Masz za sobą pierwsze doświadczenia – praktyki/staże w zakresie wykonywania działań trade
marketingowych (mile widziane).
• Umiesz słuchać, szybko przyswajasz wiedzę i potrafisz koordynować wiele zadań jednocześnie.
• Jesteś systematyczna/y, dokładna/y i dobrze organizujesz swoją pracę.
• Jesteś dyspozycyjna/y 40 godz. tygodniowo.
• Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel.
• Chciałabyś/chciałbyś poszerzać swoją wiedzę o nowe doświadczenia we współpracy z działem
sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta.
• Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Nasz dział Trade Marketingowy jest nietypowy, więc będziesz mieć okazję poznania naszych technik pracy i współpracy z klientami. Będziesz pracować ze specjalistami, menagerami, osobami na stanowiskach dyrektorskich- dzięki temu poznasz poszczególne szczeble zarządzania organizacją. Dzięki pracy w Naszym Zespole opanujesz Excela oraz poznasz inne programy do analizy danych- nauczymy Cię trafnego wyciągania wniosków. Na zakończenie odbędziesz rozmowę podsumowującą, podczas której dowiesz się o swoich mocny stronach, które mogą przyczynić się do dalszego rozwoju zawodowego. W Naszej Firmie często prowadzimy rekrutacje wewnętrzne, więc i Ty będziesz mieć okazję wzięcia w nich udziału.
ZADANIA STAŻYSTY:
• Udział w planowaniu i koordynowaniu działań związanych ze wsparciem sprzedaży.
• Efektywna współpraca z działem sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
• Wsparcie w rozliczaniu i ewaluacji aktywności promocyjnych.
• Analizowanie informacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów i rekomendacji.
• Bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów trade marketingowych.
Już od ponad 75 lat dajemy polskim rodzinom to co najlepsze, prosto z natury.„Herbapol-Lublin” to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, cieszący się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń Konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów.
Jesteśmy dumni z naszej misji i wartości: