INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
Szukamy osoby, która ukończyła studia wyższe lub jest na 2-3 roku studiów (preferowane wykształcenie humanistyczne, dziennikarstwo i komunikacja, PR, marketing itp.) i chce spróbować swoich sił we współtworzeniu strategii komunikacji agencji reklamowej.
Jeśli masz lekkie pióro, jesteś kreatywny i lubisz wychodzić poza utarte schematy – dołącz do nas!
Sporym plusem będzie znajomość programu Canva, ale nie jest to warunek konieczny.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Chcesz dowiedzieć się jak od środka wygląda praca w agencji reklamowej?
Poznać kreatywnych ludzi z nieszablonowym podejściem do tworzenia materiałów dla Klientów?
Nauczyć się nowych umiejętności pod okiem doświadczonych ekspertów?
Wpadnij do nas na staż!
Staż możesz odbyć w systemie hybrydowym: częściowo pracujemy zdalnie, jednak spotykamy się też w naszym biurze zlokalizowanym na Mokotowie (od maja przenosimy się do Centrum Warszawy). Poszukujemy osoby, która będzie dostępna minimum 20 godzin tygodniowo.
Kilka słów o naszej agencji:
JESTEŚMY RÓŻNI RAZEM
JESTEŚMY FREUNDSCHAFT
Wierzymy, że z różnic powstają lepsze platformy, content, design, performance i experience, a komunikacja to otwieranie się na innych.
ZADANIA STAŻYSTY:
– współtworzenie strategii komunikacji agencji
– wsparcie w budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych, w tym przygotowywanie contentu na portale społecznościowe
– aktywny udział w tworzeniu PRu agencji
– dbanie o spójną identyfikację wizualną
– weryfikacja i optymalizacja prowadzonych działań
– przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby komunikacji, w tym na spotkania realizowane w tym obszarze
Grupa Freunschaft jest największą, niezależną grupą komunikacyjną tworzącą content dla marek w Polsce. Tworzymy marki i idee. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi marketingowe.
Poczynając od pomysłu na markę i jej pozycjonowanie, poprzez szeroko pojętą strategię komunikacyjną, kreację idei, rozwiązania egzekucyjne, produkcję aż po zakup mediów w modelu
efektywnościowym. Uważnie śledzimy rynek i potrzeby konsumentów, wyzwania marketingowe rozumiemy przez pryzmat rozwoju marki i biznesu jej właściciela.