FOODWELL
Sprzedaż
Staż w Dziale Dyskontów

Miejsce
Warszawa
Czas
lipiec-wrzesień (włącznie)
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4800 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA TO:

  • Zdolności analityczne i umiejętność pracy z danymi oraz dokumentacją produktową.
  • Dobrą organizację pracy i umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie.
  • Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami i raportami.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

CEL/PROGRAM STAŻU:

Wsparcie zespołu w okresie urlopowym, z możliwością zatrudnienia po stażu.

 

ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:

  • Koordynacja komunikacji przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
  • Wysyłanie próbek produktów do klientów oraz monitorowanie ich odbioru.
  • Archiwizacja dokumentów związanych z produktami i współpracą z klientami.
  • Uzupełnianie kart produktowych wymaganych przez klientów.
  • Wsparcie w procesach wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych.
  • Tworzenie i aktualizacja briefów wewnętrznych w ramach rozwoju nowych produktów.
  • Współpraca z agencją graficzną w zakresie projektowania i wdrażania nowych opakowań.
  • Udział w rozwijaniu narzędzi pracy (np. systemy negocjacyjne, raportowanie), mających na celu zwiększenie efektywności zespołu.

O pracodawcy

W FoodWell wierzymy, że zdrowy styl życia zaczyna się od małych, codziennych wyborów. Jesteśmy zespołem ponad 650 Wyjątkowych Ludzi, którzy z pasją i zaangażowaniem tworzą produkty łączące radość jedzenia z troską o zdrowie. Naszą misją jest inspirowanie do dbania o siebie, a nasze wartości są fundamentem każdego działania. Czerpiemy to, co najlepsze z natury, by tworzyć żywność zgodną z ideą wellbeing – dla lepszego życia każdego dnia.

 

Produkty naszych marek: Delecta, Bakalland, Anatol, Purella Superfoods oraz BeRAW znajdziesz w całej Polsce i za granicą, zarówno w tradycyjnych punktach sprzedaży, jak i na platformach e-commerce. Obecnie nasze produkty dostępne są stacjonarnie w ponad 70 krajach na całym świecie. Nasze zaangażowanie w zapewnienie łatwego dostępu do naszych produktów jest kluczowym elementem strategii rynkowej, mającej na celu zwiększenie satysfakcji konsumentów i rozszerzenie naszej obecności na rynku.

 

Stawiamy na innowacje i rozwój, nieustannie dążymy do ciągłego podnoszenia jakości i budowanie odpowiedzialnego biznesu. Kreujemy trendy, stawiając na rozwiązania Better for You, zgodne z duchem ekologii i potrzebami konsumentów.