INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
• potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
• docenia dobry design i interesuje się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii
• aktywnie i refleksyjnie konsumuje treści (pop)kulturowe
• posługuje się pakietem MS Office i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę myśli
CEL/PROGRAM STAŻU:
Na czym – w jednym zdaniu – polega praca stratega? Na zrozumieniu, czego chcą ludzie.
Strateg powinien myśleć z perspektywy “zwykłego człowieka” i umieć wyjaśnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, co ich motywuje, a czego się obawiają.
Podczas pracy stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy, jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.
ZADANIA STAŻYSTY:
• śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
• praca nad kampanią reklamową z pozostałymi działami agencji: Kreacją, Creative project managementem, Client Servicem
• udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji, research
• aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
• odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów
DDB to jedna z największych i najstarszych agencji reklamowych na świecie – założona w 1949 r. w Nowym Yorku. Dziś DDB to ponad 10 tys. osób, pracujących w 200 oddziałach, w ponad 90 krajach na świecie. W tym – w Warszawie, gdzie od lat tworzy wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty. Wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach. Tworzy poruszające kampanie społeczne, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Obecni klienci DDB to m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO i Durex.