INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• chce pracować w kreatywnym środowisku i wie, że najlepiej sprawdzi się w miejscu, gdzie można tworzyć, wymyślać, pisać, projektować
• zaczyna tworzyć portfolio copywriterskie lub art directorskie / designerskie, pokazujące umiejętność koncepcyjnego myślenia
• docenia dobry design i interesuje się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii
• aktywnie i refleksyjnie konsumuje treści (pop)kulturowe
• lubi prezentować i mówić o swoich pomysłach
• ma otwartą głowę, poczucie humoru i interesuje się wszystkim wokół
• bardzo dobrze zna język angielski
CEL/PROGRAM STAŻU:
Creativity is still the most powerful force in advertising.
W DDB Warszawa mocno wierzymy w słowa Billa Bernbacha, współzałożyciela DDB na świecie. Chcemy, aby jakość naszych działań ciągle to udowadniała. Jeśli zastanawia Cię od czego zaczynamy wymyślanie kampanii reklamowej i małej i wielkiej, jak przekonujemy naszych klientów żeby uwierzyli w nasze pomysły – staż w Dziale Kreacji jest zdecydowanie dla Ciebie.
Zapraszamy osoby, które chcą zobaczyć jak wygląda cały proces powstawania komunikacji w agencji reklamowej. Od strategii, przez koncepcję po realizację, a nawet obecność na planie filmowym, sesji foto czy studio postprodukcyjnym.
ZADANIA STAŻYSTY:
• aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
• pomoc w tworzeniu kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję, pod opieką dyrektora kreatywnego
• ścisła współpraca z działem strategii, client service, produkcji video i digitalowej
• udział we wszystkich etapach pracy koncepcyjnej
• trendwatching
DDB to jedna z największych i najstarszych agencji reklamowych na świecie – założona w 1949 r. w Nowym Yorku. Dziś DDB to ponad 10 tys. osób, pracujących w 200 oddziałach, w ponad 90 krajach na świecie. W tym – w Warszawie, gdzie od lat tworzy wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty. Wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach. Tworzy poruszające kampanie społeczne, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Obecni klienci DDB to m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO i Durex.