INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
Konieczne:
– lekkość pióra i zmysł estetyczny
– biegła znajomość polskiego
– angielski – poziom pozwalający na przetłumaczenie krótkiego komunikatu z języka polskiego na angielski
– kreatywność
– proaktywność, wychodzenie z inicjatywą
– chęci, energia i pozytywne nastawienie na działanie
– komunikatywność, gotowość do międzydziałowej współpracy i otwartość na innych ludzi
– umiejętności organizacyjne
Mile widziane:
– dobra znajomość PowerPointa
– podstawowa znajomość chociaż jednego programu graficznego
– doświadczenie w pisaniu tekstów i/lub tworzeniu materiałów multimedialnych
CEL/PROGRAM STAŻU:
– Poznanie międzynarodowego środowiska biznesowego u czołowego producenta AGD w Polsce
– Zdobycie zawodowego doświadczenia – możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce
– Poznanie standardów i kanałów komunikacji korporacyjnej
– Poznanie technicznego zaplecza w zakresie obsługi komunikacji wewnętrznej w organizacji
– Rozwój umiejętności miękkich – wielozadaniowość, elastyczność, komunikatywność
– Przygotowanie do wejścia na rynek pracy jako Specjalista ds. Komunikacji – nauczysz się łączyć słowo z obrazem, wykorzystywać grafikę jako nośnik informacji, rozwiniesz swój warsztat pisarski i nauczysz się wykorzystywać różne kanały komunikacji
– Wsparcie i rozwój pod okiem Menedżerki ds. Komunikacji Wewnętrznej – Ani, która swoją przygodę z Amica zaczynała jako stażystka w zespole Komunikacji i CSR. Ania ze swojego doświadczenia wie, jak ważny jest kontakt z ludźmi i poznanie charakterystyki firmy, aby stać się dobrym praktykiem komunikacji. Zaangażowanie, entuzjazm i rozwój kompetencji pozwalają na stawianie ważnych kroków w karierze zawodowej – a ten pierwszy czasami jest najważniejszy 🙂
– Opinia o stażu/referencje po jego zakończeniu
ZADANIA STAŻYSTY:
– Pisanie postów i komunikatów przekrojowych, z różnych dziedzin
– Współorganizowanie i wspieranie firmowych inicjatyw – wydarzenia zewnętrzne, akcje wewnątrz firmy, wolontariat, pomoc przy organizowaniu badań dla pracowników i wydarzeń sportowych
– Obsługa systemów i kanałów do komunikacji z całą grupą Amica (lokalnie i za granicą)
– Tworzenie prostych materiałów graficznych (ulotki, banery, plakaty) i prezentacji
– Bycie częścią zespołów projektowych – aktywne uczestnictwo w spotkaniach i wdrażanie swoich pomysłów
Amica to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W ponad połowie polskich domów stoi przynajmniej jedno urządzenie Amica, a rozpoznawalność marki oscyluje wokół 87%. Grupa Amica zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 światowych rynkach około 5 milionów urządzeń rocznie.
Masz lekkie pióro i zmysł estetyczny? Lubisz wychodzić z inicjatywą? Chętnie dzielisz się swoimi pomysłami i przechodzisz do ich wdrażania? Jeśli tak, to Amica zaprasza Cię na staż do Sekcji Komunikacji Wewnętrznej (Działu HR).