DDB: Pokaż swoją kreatywną stronę

06.12.2021

W jaki sposób kandydatki lub kandydaci na stażystów mogą wykorzystać tę szansę i wykazać się swoją kreatywnością i chęcią do działania? Dla wielu młodych ludzi rozpoczynających swoją ścieżkę kariery nie zawsze jest to łatwe zadanie. O kreatywności kandydatów w procesie rekrutacji, rozmawiamy z Aleksandrą Wadecką, Senior People Development Manager w DDB Warszawa, jednej z największych agencji reklamowych w Polsce, należącej do wpływowej sieci reklamowej i marketingowej DDB Worldwide.

Geniusze myślą podobnie 

„Kiedy rozpoczęliśmy działalność naszej agencji, dobrze wiedzieliśmy, z jakimi ludźmi chcemy pracować. Musisz spełniać tylko dwa wymagania: być utalentowanym i miłym.” – tak powiedział Bill Bernbach, założyciel DDB. Jeśli masz pewność, że potrafisz niekonwencjonalne myśleć i posiadasz niecodzienne umiejętności, a przy tym – najgłębsze pokłady uroku osobistego i poczucie humoru, to już jesteś z nami. 

Bądź kim chcesz, ale najlepiej sobą 

Ważne, aby być sobą i nie udawać kogoś, kim się nie jest. Tylko Twoja autentyczność sprawi, że poczujesz się swobodnie i pewnie podczas naszej rozmowy. Chcemy poznać, kim naprawdę jesteś: Twoje zainteresowania, pasje czy poczucie humoru. Pokaż nam swoje najlepsze strony.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą

Praca odzwierciedla to, kim jesteś. Pochwal się więc swoim portfolio. Nawet jeśli piszesz lub rysujesz do szuflady, jesteśmy ciekawi Twoich grafik, tekstów oraz estetyki, w jakiej się poruszasz. Jeśli sądzisz, że Twoje prace nie są na wystarczająco wysokim poziomie – nie wstydź się ich. W końcu każdy z nas od czegoś zaczynał. 

Praca moim hobby

Miej nie tylko wyobraźnię, ale także pasje. Książka, film, teatr, galerie sztuki, wydarzenia kulturalne czy internet, to niewyczerpane źródła inspiracji, które pomogą Ci w byciu kreatywnym. A może masz zupełnie inne pasje? Jeśli bacznie przyglądasz się światu dookoła Ciebie, to my jesteśmy bardzo ciekawi tych obserwacji.staż, 

Miej oczy szeroko otwarte

Trzeba być czujnym, bo podobno wszystko już było, a nawet dwa razy. Obserwuj konkursy reklamowe, śledź aktualności Cannes Lions i portale branżowe, bądź na bieżąco z pracami konkurencji i oglądaj światowe reklamy. Bądź zawsze krok do przodu i nie zrażaj się przy pierwszym niepowodzeniu. Kreatywność można wyćwiczyć.

Autorka: Aleksandra Wadecka, Senior People Development Manager w DDB

 

Zainteresowała Cię ta historia? Koniecznie zobacz aktualne ogłoszenie na staż w  DDB