DDB Warszawa
Dział Kreacji
Staż w dziale Kreacji

Miejsce
Warszawa
Czas
cze - wrz (w zależności od preferencji)
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4700 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA TO:

  • chce pracować w kreatywnym środowisku i wie, że najlepiej sprawdzi się w miejscu, gdzie można tworzyć, wymyślać, pisać, projektować,
  • zaczyna tworzyć portfolio copywriterskie lub art directorskie / designerskie, pokazujące umiejętność koncepcyjnego myślenia,
  • docenia dobry design i interesuje się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii,
  • aktywnie i refleksyjnie konsumuje treści (pop)kulturowe,
  • lubi prezentować i mówić o swoich pomysłach,
  • ma otwartą głowę, poczucie humoru i interesuje się wszystkim wokół,
  • bardzo dobrze zna język angielski.

 

CEL/PROGRAM STAŻU:

Creativity is still the most powerful force in advertising.
W DDB Warszawa mocno wierzymy w słowa Billa Bernbacha, współzałożyciela DDB na świecie. Chcemy, aby jakość naszych działań ciągle to udowadniała.
Jeśli zastanawia Cię od czego zaczynamy wymyślanie kampanii reklamowej i małej i wielkiej, jak przekonujemy naszych klientów żeby uwierzyli w nasze pomysły – staż w dziale Kreacji jest zdecydowanie dla Ciebie.
Zapraszamy osoby, które chcą zobaczyć jak wygląda cały proces powstawania komunikacji w agencji reklamowej. Od strategii, przez koncepcję po realizację, a nawet obecność na planie filmowym, sesji foto czy studio postprodukcyjnym.

 

ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:

  • aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej,
  • pomoc w tworzeniu kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję, pod opieką dyrektora kreatywnego,
  • ścisła współpraca z działem strategii, client service, produkcji video i digitalowej,
  • udział we wszystkich etapach pracy koncepcyjnej,
  • trendwatching,
  • odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów.

O pracodawcy

DDB Program Kariera

DDB to jedna z największych i najstarszych agencji reklamowych na świecie – założona w 1949 r. w Nowym Yorku. Dziś DDB to ponad 10 tys. osób, pracujących w 200 oddziałach, w ponad 90 krajach na świecie. W tym – w Warszawie, gdzie od lat tworzy wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty. Wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach. Tworzy poruszające kampanie społeczne, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Obecni klienci DDB to m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO i Durex.