IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA TO:
CEL/PROGRAM STAŻU:
Oferujemy 6-miesięczny, rotacyjny program stażowy, w którym zdobędziesz doświadczenie w trzech kluczowych zespołach HR:
📌 Zespół Szkoleń – nauczysz się tworzyć materiały szkoleniowe, organizować warsztaty oraz badać trendy rozwojowe.
📌 Zespół C&B – poznasz moduł Employee Central w SAP SuccessFactors, nauczysz się tworzyć i aktualizować opisy stanowisk.
📌 Zespół HRBP – będziesz wspierać organizację onboardingu, aktualizować dane HR oraz przygotowywać prezentacje dla biznesu.
Dodatkowo, weźmiesz udział w organizacji wydarzeń firmowych i poznasz najlepsze praktyki HR w międzynarodowym środowisku. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w HR i zdobyć praktyczną wiedzę, ten program jest dla Ciebie! 🚀
ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:
📌 Zespół Szkoleń:
1. Wsparcie w opracowywaniu materiałów szkoleniowych (prezentacje, ćwiczenia, hand outy, case study, etc.).
2. Research rynku i rozwiązań rozwojowych dedykowanych określonym grupom / kompetencjom / funkcji.
3. Wspieranie komunikacji i organizacji szkoleń i warsztatów zespołowych wew. i zew.
📌 Zespół C&B:
1. Poznanie modułu Employee Central w aplikacji Sap SuccessFactors.
2. Poznanie zasad tworzenia opisów stanowisk.
3. Aktualizacja opisów stanowisk w systemie Sap SuccessFactors.
4. Współpraca i czynny udział przy organizacji spotkania Mikołajkowego dla dzieci Współpracowników firmy.
📌 Zespół HRBP:
1. Komunikaty Managerskie – pozyskanie wsadu, foto, opracowanie, potwierdzenie z Managerem.
2. Onboarding Pieńków – logistyka.
3. Onboarding – aktualizacja prezentacji.
4. Wspieranie aktualizacji list emailingowych, zestaweń, łączenie danych, uzupełnianie danych.
5. Przygotowywanie prezentacji na spotkania z biznesem (propozycja slajdu, układu, visual).
6. Ankiety Forms Exit i WElcome – przygotowywanie podsumowań.
7. Przygotowanie materiałów HR dla Filii zagranicznych.
Adamed Pharma jest rodzinną firmą farmaceutyczno-biotechnologiczną ze 100- procentowym udziałem kapitału polskiego, która powstała na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Firma posiada 9 przedstawicielstw. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta na innowacyjności oraz ekspansji zagranicznej – sprawiła, że Adamed to dziś znana i międzynarodowa marka. Od lat obserwuje sukcesywny wzrost sprzedaży swoich produktów – zarówno jeśli chodzi o wolumen, jak i wartość. Obecnie działalność zagraniczna stanowi jedną trzecią biznesu, a plany rozwoju zakładają zwiększenie tego udziału do 55%.
Od 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, na którą od 2001 przeznaczyła 2,1 mld złotych. Adamed współpracuje naukowo z wiodącymi uniwersytetami, ekspertami medycznymi oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy jest chroniona ponad 200 patentami na całym świecie.
Nasze mocne strony: