IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA TO:
- jest absolwentem/-ką studiów na kierunku marketing, zarządzanie i pokrewnych,
- dobrze orientuje się we współczesnych kanałach komunikacji / dotarcia do ostatecznego konsumenta,
- posiada wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności organizacyjne,
- posiada wysokie umiejętności komunikacyjne (umiejętność efektywnej współpracy z różnym osobami),
- jest rzetelna/-y, konsekwentna/-y w działaniu i odpowiedzialna/-y,
- umie pracować pod presją czasu,
- chce rozwijać się zawodowo w obszarze zarządzania marką w branży FMCG.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Zdobycie doświadczenia w praktyce w rozwoju nowych produktów, komunikacji marki i strategii długoterminowych.
ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:
- wspieranie Brand Managera w realizacji bieżących projektów,
- pomoc w projektowaniu opakowań nowych produktów oraz modyfikowaniu opakowań istniejących produktów,
- pomoc w organizowaniu działań reklamowych i promocyjnych dla wybranych produktów,
- udział w projektowaniu kampanii wprowadzających nowe produkty na rynek,
- współudział we wszelkich działaniach koordynowanych przez Dział Marketingu
O pracodawcy
Już od ponad 76 lat dajemy polskim rodzinom to co najlepsze, prosto z natury.„Herbapol-Lublin” to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, cieszący się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń Konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów.
Jesteśmy dumni z naszej misji i wartości:
- Naturalność- naszą największą inspiracją jest natura. To właśnie dzięki naturalności tworzymy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach od wielu pokoleń.
- Szczerość- szczera strategia, otwartość we wspólnym wypracowywaniu rozwiązań, bezpośrednia komunikacja są na trwałe wpisane w nasze codzienne działania.
- Otwartość- nasze produkty są dedykowane zarówno dla najmłodszych konsumentów, jak i dla tych starszych. Wiemy, jak ważne jest dbanie o każdego członka rodziny, dlatego w swojej ofercie posiadamy produkty dostosowane do każdego pokolenia.
- Skuteczność- Dzięki skutecznym odpowiedzią na potrzeby konsumentów nieustannie się rozwijamy, a do naszego portfolio wprowadzamy coraz ciekawsze rozwiązania produktowe.
- Odpowiedzialność- Herbapol działa w sposób odpowiedzialny społecznie nie tylko poprzez poszanowanie środowiska naturalnego i przyrody, lecz także zaspokaja rosnące potrzeby konsumentów, wprowadzając nowoczesne produkty, smaki oraz dbając o estetykę i funkcjonalność opakowań.