POŻĄDANE CECHY KANDYDATA/KANDYDATKI TO:
CEL/PROGRAM STAŻU:
1. Zrozumienie podstawowych procesów firmy:
– Zapoznanie się z ofertą produktową/usługową firmy.
– Przyswojenie procedur obsługi klienta.
2. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych:
– Ćwiczenie skutecznej komunikacji z klientami poprzez różne kanały
3. Wsparcie zespołu Client Service:
– Pomoc w codziennych zadaniach związanych z obsługą klienta.
– Udział w prowadzeniu dokumentacji i odpowiadaniu na zapytania klientów.
4. Rozwiązywanie problemów:
– Identyfikacja i zgłaszanie powtarzających się problemów oraz sugerowanie możliwych rozwiązań.
– Uczestniczenie w analizie przypadków trudnych klientów i proponowanie strategii ich obsługi.
5. Analiza doświadczenia klienta:
– Zbieranie opinii klientów i przygotowywanie raportów na temat ich satysfakcji.
– Sugestie udoskonaleń procesów obsługi klienta na podstawie zebranych danych.
6. Znajomość narzędzi i technologii:
– Nauka obsługi systemów i narzędzi wykorzystywanych w dziale Client Service.
– Uczestniczenie w szkoleniach z zakresu nowych technologii wspierających obsługę klienta.
7. Rozwijanie umiejętności pracy zespołowej:
– Współpraca z innymi działami, takimi jak sprzedaż czy marketing, w celu zapewnienia spójnej obsługi klienta.
– Udział w spotkaniach zespołowych i projektach międzydziałowych.
ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:
Jesteśmy agencją kreatywną. Tworzymy innowacyjne pomysły na styku reklamy, kultury i technologii, budując nowoczesną komunikację dla marek naszych klientów. Pracując z nami, będziesz tworzyć komunikację dla najlepszych brandów ze świata: rozrywki, napojów, finansów, motoryzacji i innych. Nasze niestandardowe projekty były wielokrotnie nagradzane nagrodami Cannes Lions, Clio Awards, Golden Drum, Epica, Effie, KTR i innych, a GONG wielokrotnie zdobywał tytuł Agencji Roku.