IDEALNY KANDYDAT TO:
- jesteś studentem/ką na III – V roku;
- chciałbyś poznać proces reklamacji prowadzony w ramach funkcjonowania hurtowni farmaceutycznej;
- umiejętnie posługujesz się Office 365;
- charakteryzuje Cię dokładność, umiejętność dobrej organizacji pracy;
- jesteś zorientowany/a na realizację wyznaczonych celów i zadań;
- angażujesz się w powierzone obowiązki;
- wyróżniasz się umiejętnością analitycznego myślenia;
- jesteś gotowy/a do podjęcia stażu poszerzającego Twoje kompetencje.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Celem stażu jest poznanie przebiegu procesu reklamacji w hurtowni farmaceutycznej poprzez realizację m.in. poniższych zadań:
- wsparcie w realizacji bieżących zadań zespołu;
- zapoznanie się z Systemem Jakości wdrożonym w hurtowni farmaceutycznej;
- poznanie wymagań produktu, które po procesie reklamacji/zwrotu powinny zostać dopuszczone do ponownej sprzedaży;
- pomoc w weryfikacji produktów w ramach procesu reklamacyjnego zwróconych do hurtowni;
- poznanie procesów obejmujących obrót hurtowy;
- udział w bieżącej pracy Zespołu Reklamacji.
Podczas trwania stażu:
- zapewnienie m.in.: wsparcie Mentora / Opiekuna przez cały okres trwania stażu;
- udział w realizowanych projektach optymalizacyjnych i rozwojowych;
- naukę od najlepszych specjalistów;
- rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami.
ZADANIA STAŻYSTY:
- wsparcie prac związanych z procesem reklamacji;
- codzienna współpracy z pozostałymi pracownikami działu w bieżących i dodatkowych zadaniach.
Rekrutacja zakończona
O pracodawcy
Największa w Polsce firma dystrybuująca leki do lecznictwa zamkniętego i jedna z największych hurtowni farmaceutycznych. Korzystając z ponad 30-letniego doświadczenia, doskonali funkcjonowanie polskiego rynku farmaceutycznego, kreując nowe rozwiązania merytoryczne, organizacyjne i prawne. Klientami Urtiki są szpitale, apteki, jak również podmioty lecznicze. Firma zapewnia swoim partnerom profesjonalne i kompleksowe usługi w zakresie wdrożenia leku, jego magazynowania i dystrybucji na polskim rynku. Zespół Urtiki tworzą eksperci, którzy każdego dnia pracują na to, aby wszyscy pacjenci szpitalni mieli dostęp do skutecznych, nowoczesnych leków i terapii.
Urtica oprócz działań biznesowych prowadzi również projekt CSR – Fundację Urtica Dzieciom. Fundacja działa na rzeczy dzieci chorych onkologicznie i ich rodziców. Stwarza to miejsce na działania wolontariackie dla pracowników Urtiki.