INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• Dziennikarstwo, medioznastwo, filologia polska (kierunki humanistyczne)
• Umiejętność pisania tekstów prasowych
• Komunikatywność
• Otwartość
• Znajomość social mediów
• Odpowiedzialność
CEL/PROGRAM STAŻU:
Zdobądź unikatowe doświadczenie w jednym z najlepszych Zespołów Public Relations w Polsce. Będziesz mieć okazję włączyć się w codzienną pracę 8 osobowego zespołu, który zarządza Biurem Prasowym, przygotowuje odpowiedzi dla mediów, przygotowuje i realizuje plany komunikacyjne najważniejszych projektów w Grupie Żabka. Nauczysz się jak działać w sytuacjach kryzysowych i analizować ryzyka reputacyjne. Będziesz też mieć okazję uczestniczyć w wydarzeniach ogólnopolskich, planować ekspozycję marki i finalnie analizować wyniki PR. Włączymy Cię też w nasze akcje CSR oraz wolontariat, żebyś na własne oczy zobaczyła/ł, że nie tylko każdego dnia rozwijamy swoje kompetencje zawodowe, ale też chcemy wspólnie zmieniać świat. Zapewniamy, że nie będzie nudy!
ZADANIA STAŻYSTY:
• Przygotowywanie tekstów prasowych oraz ciekawego contentu dla mediów
• Przygotowywanie postów na LinkedIn
• Planowanie i realizacja komunikacji wybranych projektów
• Udział w najważniejszych wydarzeniach zewnętrznych
• Prowadzenie prezentacji i wystąpienia publiczne
• Analiza raportów medialnych i stawiania diagnoz
• Komunikacja w ramach partnerstw zewnętrznych
• Planowanie i udział w akcjach CSR
Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 25 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 10 tyś. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.
Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.
Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!
Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.
Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.