INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.
IDEALNY KANDYDAT TO:
Chcemy Ciebie, jeśli:
• masz pomysły i nie zawahasz się ich użyć!
• uczysz się tak szybko, jak Make life Harder wrzuca storki
• PR to dla Ciebie coś więcej niż dwie następujące po sobie litery alfabetu, a komunikacja miejska to nie ta, o którą nam chodzi
• lubisz (ze wzajemnością) social media
CEL/PROGRAM STAŻU:
PUBLIC RELATIONS – to oczywiście RELACJE. Jeśli umiesz je nawiązywać, a chcesz się dowiedzieć, jak ważne są w biznesie – dowiesz się tego u nas. Poznasz beckstejdż pracy w agencji reklamowej prowadzącej topowe polskie marki – strukturę firmy, kulisy prowadzenia kampanii.
ZADANIA STAŻYSTY:
Co Cię czeka:
• support działu PR w codziennych wyzwaniach
• weźmiesz udział w brainstormingach i agencyjnych spotkaniach kreatywnych
• czasem (lub często) coś napiszesz – fajnie, jeśli umiesz to robić
• pogłaszczesz pieski w naszym dog friendly biurze i poćwiczysz odbijanie piłeczki (także ping-pongowej)
• jak między nami kliknie – być może zostaniesz na dłużej!
DDB to jedna z największych i najstarszych agencji reklamowych na świecie – założona w 1949 r. w Nowym Yorku. Dziś DDB to ponad 10 tys. osób, pracujących w 200 oddziałach, w ponad 90 krajach na świecie. W tym – w Warszawie, gdzie od lat tworzy wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty. Wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach. Tworzy poruszające kampanie społeczne, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Obecni klienci DDB to m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO i Durex.