INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• Absolwent lub student ostatniego roku studiów na kierunkach (dziennikarstwo, marketing, filologia polska, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia i pokrewne),
• „lekkie pióro” i znajomość zasad pisowni w języku polskim i angielskim,
•Kreatywność, umiejętność zaplanowania i zrealizowania działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych,
•Wiedza z zakresu trendów w komunikacji i EB,
•Doświadczenie w pracy z narzędziami pakietu MS Office (PowerPoint, Excel, Word), a także prostymi programami graficznymi np. Canva.
CEL/PROGRAM STAŻU:
• płatny staż w międzynarodowej firmie farmaceutycznej,
• pozyskanie wiedzy, jak wdrażać globalną strategię marki pracodawcy;
• umiejętność opracowywania planu komunikacji wewnętrznej,
• doświadczenie w pisaniu i redagowaniu komunikatów wewnętrznych, a także ich
dystrybuowaniu za pomocą różnych narzędzi komunikacyjnych,
• doświadczenie w tworzeniu i wydaniu gazety wewnętrznej;
• możliwość współpracy z filiami zagranicznymi firmy, a także z ekspertami w branży EB,
• możliwość poznania procesu produkcji leków.
ZADANIA STAŻYSTY:
• wdrażanie globalnej strategii Employer Brandingu we współpracy z ekspertami z branży,
• przygotowanie jednego wydania gazety wewnętrznej,
• pisanie i redagowanie komunikatów wewnętrznych, a także rozwój narzędzi komunikacyjnych – m.in. intranet, aplikacja mobilna.
Adamed Pharma jest rodzinną firmą farmaceutyczno-biotechnologiczną ze 100- procentowym udziałem kapitału polskiego, która powstała na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Firma posiada 9 przedstawicielstw. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta na innowacyjności oraz ekspansji zagranicznej – sprawiła, że Adamed to dziś znana i międzynarodowa marka. Od lat obserwuje sukcesywny wzrost sprzedaży swoich produktów – zarówno jeśli chodzi o wolumen, jak i wartość. Obecnie działalność zagraniczna stanowi jedną trzecią biznesu, a plany rozwoju zakładają zwiększenie tego udziału do 55%.
Od 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, na którą od 2001 przeznaczyła 2,1 mld złotych. Adamed współpracuje naukowo z wiodącymi uniwersytetami, ekspertami medycznymi oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy jest chroniona ponad 200 patentami na całym świecie.
Nasze mocne strony: